Pages

2010. április 26., hétfő

2.

Alig hogy felértem a szobámba a telefonom csörögni kezdett és egy idegen számot írt ki a kijelzőre. A fülemhez tettem a telefont és megnyomtam a fogad gombot de nem szóltam bele.
-Azvan,hogy még mindig üt ülök a kocsiban és azon rágom magam,hogy voltam képes elengedni téged magam mellől.-búgta az édes hang. Kinéztem az ablakon és láttam ahogy Edward a kocsiján ül és intett mikor meglátott.
-Menned kell.Holnap látjuk egymást.-ráleheltem az ablaküvegre és egy jelképes puszit rajzoltam a foltra amit lehet,hogy nem is látott.
-Megígértem,hogy hívlak.-nevetett.
-Ez igaz,de nem is tudom kinek volt olyan sietős...
-Megyek már.Csak el akartam mondani,hogy máris hiányzol.
-De édes vagy...-gyűrögettem a függönyt mosolyogva,dúlöngélve. -Sok sikert Bellával,légy kíméletes.
-Az leszek.Csókollak.
-Csókcsók.-az ablaktól ellépve boldogan dobtam magam az ágyamra,de a jókedvet egyből megzavarta a bunkó bátyám betolakodása.Ledőlt mellém az ágyra és összekócolta a hajam.
-Nem szoktál kopogni?
-Összejöttél Culennel?
-Te mindig kérdésre kérdéssel válaszolsz?
-Miért talán idegesít?
-Miért idegesítene?
-Nem tudom.
-Vesztettél.
-Hülye törpe.
-Csak azért mondod mert igazam van.
-Na de összejöttetek?
-Aha.-vigyorogtam mint egy vadalma.
-Akkor a kis barátnője szabad préda?
-Azt hiszem.Tetszik?
-Hát ... szólhatnál pár szót az érdekemben.-próbálta bevetni legszebb kiskutyatekintetét.
-Meglátom mit tehetek az ügyben. De most kotródás mert tanulni akarok.-löktem le az ágyról.A tanulásból végülis gépezés lett meg tusfürdőbe éneklés a zuhany alatt.Csodálatos álmom volt azon az éjszakán, Edwardról és rólam szólt,és remélem egyszer teljesülni fog.Korán reggel kivasaltam a hajam és úgygondoltam valami különleges sminket dobok fel,különleges ruhákkal és kiegészítőkkel.A végeredmény egy csíkos felső,cicanadrág,tornacipő hatalmas fülbevalók és zöld smink lett.A hajamat végülis kontyba fogtam és megspékeltem egy glitteres hajráffal.
-Cullennek szépítgetted magad?-kötöszködött Dustin ahogy beszáltam mellé a kocsiba.
-Nem is neked. Igyekezzünk már ...
-Mi az hiányzik a szívszerelmed akivel fél napja vagy együtt? Ja bocs ez nálad már hosszútávú kapcsolat.-úgycsináltam mint aki nem is hallja és örültem,hogy ilyen közel a suli.
-Na mi volt tegnap?-rohantam oda Edwardhoz.
-Neked is szia.-hajolt hozzám mosolyogva és olyan csókot adott amitől megremegtek a lábaim.
-Ezek szerint szabad a pálya.-vigyorogtam.
-Igen.Pár napig nem jön iskolába mert kicsit megrázó volt neki, de majd rendbejön.Amúgy ők a tesóim:Alice,Rosalie,Emmett és Jasper.-mutogatott a mögötte állókra.Mindegyiküknek egyenként bemutatkoztam és adtam nekik 2 puszit.
-Este átmehetek ha gondolod.-suttogot Edward a fülembe miközbe puszilgatott.
-Az jó lenne,segíteni kéne...a matekban.
-Megbeszélve.-csókolt meg aztán bementünk a suliban. Ebédkor mindenki minket bámult és hülye pletykák kezdtek terjengeni arról,hogy megöltem Bellát Edward megszerzéséért azért nincs suliban. Nem ettem semmit ahogy Edward sem,csak egymással voltunk elfoglalva.Bevvalom eddig is csókoltak már meg,de egyikük sem ért Edward közelébe.Igaz,hogy ajkai hidegek voltak de engem könnyen feltüzeltek. Késő délután ígéretéhez híven átjött és tökéletes volt az alkalom,hogy kifagassam az előző estéről.
-Beszéltél Bellának kettőnkről?
-Igen,és csak annyit mondott,hogy neki az én boldogságom a legfontosabb.Én pedig veled leszek boldog.-lassan megcsókolt én pedig belekapaszkodtam és próbáltam minél közelebb kerülni hozzá.Egyre mohóbb volt és ledöntött az ágyra.Belenyögtem a szájába ahogy megéreztem a nyelvét és hirtelen öntött el a forróság és a bizsergés.Tudtam,hogy nagyon korai de nem bírtam ellenálnni mert még többet akartam Edwardból.












1 megjegyzés:

Rami írta...

Szia Nuffi!

Itt is vagyok és elolvastam!
Nekem kicsit furcsa ez a forróvérűség, hogy Edward egyből dobja Bellát, aztán minden tök hepi és Emma a legszuperebb csaj, mert bárkit megkaphat.

Nem rosszból, csak nekem kicsit könnyűvérűnek tűnik a lány.

Egyébként köszi, hogy kitetted a blogom :)

Puszillak, Rami

Megjegyzés küldése