Pages

2010. június 7., hétfő

4.

Sokkos állapotban vonszoltam magam a Cullenek asztalához.
-Hát ez az amiért soha sem szerettem.
-Rosalie! Nekem ő volt a legjobb barátnőm!
-Az idők változnak Alice. Ahogyan az emberek is.

-Egyáltalán nem vagy ribanc. -súgta Edward a fülembe és mellém húzta a székét.
-Ühüm. -ennyire tellett tőlem.
-Csak még zaklatott szegény. Majd feldolgozza.
-Hát persze.Zaklatott.Tuti vissza akar szerezni.
-De nem tud.Szerinted elhagytam volna érted ha ő fontosabb lenne nekem mint te?
-Ebben van valami.
-Nem.Benned van valami ami miatt alig vagyok képes uralkodni magamon. -hozzámhajolt,de ahelyett,hogy megcsókolt volna finom puszikkal halmozta el a nyakam.

-Szegény Dustin most biztosan csalódott.-pillantottam a bátyám felé.
-Ha annyira nagyon magányos szegény akkor beszervezhetünk neki valakit. Csak mutasson rá és én megoldom.-ajánlotta Alice.
-Köszi.Majd később megbeszélem vele.Ú gyerekek farkaséhes vagyok,de jól néz ki ez a sali.
-Már megint ez a farkas.-kuncogott Edward.
-Valami különös vonzódást érzel eziránt az állat iránt?
-Nemkülönösebben.-mondtam miután lenyeltem a falatot.
-Attól ahogy eszel, én is egész megéheztem.
-Kérsz egy harit?-toltam elé a kajám.
-Nem kössz.Én nem ilyesmit szoktam enni.-egy pillanatig csak bámultam lefagyva.
-Óh télleg.Kérsz egy harit?-nyújtogattam felé a nyakam.
-Ami azt illeti...
-Edward,kérlek!-azt hiszem most először hallottam Jaspert beszélni.
-Mi a probléma?
-Már alig bírok a sok...feszültséggel.


-Miről beszél?-kérdeztem Alicet.
-Hát nem ismered a képességeinket?
-Képesség?Én csak annyit tudok hogy ti...szóval hogy rokonságban álltok Drakulával.-erre mindenki hangosan röhögni kezdett.
-Nagyon távoli az a rokonság szívem.Na a lényeg,hogy megvagyunk áldva vagy verve,döntsd el te,ilyen képességekkel mint a gondolatolvasás,jövőbelátás és az érzelmek befolyásolása,érzékelése satöbbi.
-Ki a gondolatolvasó?-kérdeztem rémülten.
-Én.-vágta rá Edward egy magabiztos huncut mosollyal.
-Hujuj.Az gáz.Nagyon gáz.
-Nekem nem annyira.A te gondolataidat nem hallom.
-Mert nincsenek neki.-röhögött Emmett.
-Érdekes.Most éppen arra gondolok,hogy belenyomom a fejed a pudingba.
-Kétségtelenül vannak neki gondolatai.-nevetett Rosalie.

-Mennünk kell órára.-állt fel Edward.
-Annyira nincs kedvem.Nem lóghatnánk el ezt a 2 órát?-néztem fel rá nagy bociszemekkel.
-Hát.Talán most az egyszer... De akkor mit akarsz csinálni?
-Elmehetnénk moziba.
-Moziba?
-Igen.Mibajod a mozival?
-Semmi.Körülbelül a feltalálása óta nem voltam moziban.
-Akkor épp itt az ideje.Csatlakoztok?-fordultam a többiek felé.
-Nem!-vágta rá Jasper a kelleténél hangosabban.
-Később tali skacok.-mindenki arcára nyomtam 2 puszit és kézenfogva elandalogtunk.

Edwarddal elmentünk a moziba,de semmire nem emlékszem a filmből mert végig csak sugdolóztunk és turbékoltunk nem törődve a körölöttünk ülők felháborodásával. Utána hosszú sétára indultunk közben fagyit nyalogattam. Szomorúan köszöntem el Edwardtól,de megígérte hogy felhív.

Otthon rászántam magam a tanulásra, de hamar álmodozás lett belőle. Nem könnyű a matekra koncetnrálni amikor a világ legjobb pasija a te barátod.A fantáziálgatás sok időt elvett és már csak azt vettem észre hogy elmúlt este kilenc.

Elvonultam a fürdőszobába és mivel már mindenki aludt nyugodtan mászkálhattam alsóneműben.Így esett meg az hogy egy szál tangában és melltartóban énekelve sétáltam be a szobámba és találtam szembe magam az ágyamon fekvő Edwarddal.


2 megjegyzés:

คภςรא írta...

nagyon tetszik a törid :D
várom a folytit

Unknown írta...

na ez polyén lokor jutot ezsébe Edwardnak betopani

Megjegyzés küldése